
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از پیگیری و رایزنی رئیس مجلس برای برگزاری جلسات علنی خبر داد و گفت: برنامهریزی هیئت رئیسه بر این است که در آیندهای نزدیک، صحن مجلس بهصورت حضوری و علنی بازگشایی شود.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از پیگیری و رایزنی رئیس مجلس برای برگزاری جلسات علنی خبر داد و گفت: برنامهریزی هیئت رئیسه بر این است که در آیندهای نزدیک، صحن مجلس بهصورت حضوری و علنی بازگشایی شود.
کلیه حقوق این سایت متعلق به سایت مجله زال بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.