طبق اعلام بانک مرکزی، سقف برداشت وجه از پایانههای خودپرداز ۳۰۰ هزار تومان است. با تصویب هیات عامل بانک مرکزی، مصوبه سقف برداشت از پایانههای خودپرداز شبکه بانکی که از ۲۵ اسفند پارسال تا ۲۰ فروردین امسال از دو میلیون ریال به سه میلیون ریال افزایش یافته بود، از